Les radiografies ja es poden fer a l'Hospital de Sant Boi

A partir de l'1 d'abril, els veïns i les veïnes de Sant Boi es podran fer les radiografies a la ciutat, sense necessitat de desplaçar-se fora del municipi.
Ubicació i horaris
- Servei de Diagnòstic per la Imatge
- Hospital Sant Joan de Déu Sant Boi, planta 2
- De dilluns a divendres: de 15 a 22 hores
- En cas d'urgències: matí i tarda
El Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya atén així una demanda històrica de la ciutadania i de l'Ajuntament de Sant Boi.
La millora aportarà comoditat a les persones usuàries i evitarà desplaçaments fora de Sant Boi
A partir d'ara, quan un professional d'atenció primària demani una radiografia de qualsevol part del cos, no caldrà anar com a fins ara a Sant Vicenç dels Horts per fer-se-la.
Aquesta millora s'emmarca en un conjunt de canvis en el circuit de diverses proves diagnòstiques que des de l'estiu 2024 s'han anat incorporant progressivament a l'Hospital de Sant Boi, com les ecografies, els 'holters' o els ecocardiogrames.
El 80% de les proves diagnòstiques programades ja es poden fer a la ciutat
Amb la inclusió de les radiografies, la població de Sant Boi podrà fer a la pròpia ciutat el 80% de les proves diagnòstiques programades.
Aquesta nova millora del servei és possible gràcies a la implicació i la coordinació dels equips d'atenció primària dels CAP i l'Hospital del Parc Sanitari Sant Joan de Déu.
