Afectacions al carrer Jaume I (28 d'abril)

9.4.2025

El pròxim 28 d’abril començaran les obres de reurbanització del carrer Jaume I. Aquestes obres, que tindran una durada aproximada de 25 setmanes, suposaran una gran millora al carrer, convertint-lo en un espai més accessible, adaptat per un millor confort climàtic, millor drenatge i xarxa de clavegueram, entre d’altres. Per tal de dur a terme aquestes millores, es produiran les següents afectacions:

Mobilitat de vianants

No es veu afectada.

Mobilitat de vehicles

Durant la primera setmana els cotxes dels guals encara podran circular en horari restringit (de 18 h a 8 h), però després el carrer quedarà tallat i no es podrà accedir als pàrquings d’aquest tram de carrer. El recorregut alternatiu per anar cap a l’Ajuntament o cap a Pompeu Fabra serà: Lluís Pasqual Roca / Baldiri Comas / Canonge Jaume Collell i a partir d’aquí ja es pot circular per Jaume I fins al carrer Joan Bardina o pujar per Pompeu Fabra.

Accés als guals

No es podrà entrar o sortir amb el vehicle al garatge mentre durin la major part de les obres. S’habilitarà una reserva d’estacionament sense vigilància al Pàrquing de l’Estació única i exclusivament pels titulars/llogaters d’una plaça de pàrquing privada al tram de carrer en obres. Per gestionar l’autorització que dona dret a aparcar en aquest espai s’ha d’acreditar degudament la titularitat, o bé contracte de lloguer, d’una plaça d’estacionament privada afectada per les obres. Aquesta gestió es pot fer a Cal Ninyo.

Gestió de Residus

Durant les obres s’eliminaran els contenidors actuals a Jaume I. Es reforçaran els contenidors ubicats al carrer Pompeu Fabra i al carrer Torre Figueres.