Orgull LGTBI+ 2026
2.6.2026
Aquest juny iniciem el mes de l'Orgull!
Celebrem qui som, estimem amb llibertat i reivindiquem els drets de totes les persones. Aquest mes és per visibilitzar, compartir, celebrar i continuar lluitant per una societat més justa i diversa.
Des del 15 de juny i fins al 7 de juliol, Sant Boi s'omple de colors i activitats per a tots els públics i gustos. Hi tindrem:
- Projeccions i exposicions documentals amb temàtica LGTBI+
- Tallers de cuina amb molt de color
- Rua pels carrers
- Actuacions de les artistes Mazmorra i Juan Reina
- Presentacions de llibres
- I... Molta festa, Orgull i comunitat!
- Consulta totes les nostres activitats al programa (PDF)
No t’ho perdis! T'esperem.