Concert per la memòria històrica: Manuel Gerena

Cants flamencs per la memòria històrica i la llibertat amb Manuel Gerena.
El concert serà una antologia poètico-musical, on l’artista sevillà compartirà l’escenari amb el guitarrista Juan Ignacio González.
Manuel Fernández Gerena és un poeta i cantaor flamenc que va debutar com a professional el 1968 al Teatre Martínez Montañés d'Alcalá la Real. El 1971 va publicar el seu primer disc i, a París, va entrar en contacte amb figures com Rafael Alberti i Paco Ibáñez, qui el van introduir en l’àmbit de la cançó protesta. És considerat una figura clau dins del flamenco-protesta.
Amb els seus primers treballs, com "Cantando a la libertad", "Cantes del pueblo para el pueblo" i "Alianza del Pueblo Nuevo", es va convertir en un símbol de la lluita antifranquista, arribant a ser censurat i convertint-se en el cantaor flamenc més prohibit de la història del gènere andalús.
En 2013, va ser distingit amb la Medalla d'Or d'Andalusia a la cultura, un reconeixement a la seva trajectòria i al seu compromís amb la llibertat i la justícia social.
- Entrades gratuïtes amb reserva
- Aconsegueix la teva entrada (Entrapolis)
- Organitza: Regidoria de Memòria Històrica de l'Ajuntament de Sant Boi, Ministerio de Política Territorial y Memoria Democrática