Projecció del documental: “Cobijo"

juny26
18:30 - 20:30
Cal Ninyo (Carrer Major, 43 ) Afegir al calendari
Casa de fusta triangular amb 4 persones a l'entrada

En el marc de la programació del Mes de l’Orgull, s’organitza la projecció del documentalCobijo, dirigit per Adrián Silvestre.

La pel·lícula retrata la realitat de quatre joves LGTBI+ que, després de ser expulsades dels seus països d’origen, troben refugi en un alberg de la Ciutat de Guatemala, on intenten reconstruir les seves vides entre la vulnerabilitat, la resistència i el suport mutu.

Fruit d’un procés de recerca en primera persona, Cobijo dona veu a experiències marcades per l’exclusió, però també per les xarxes de cura i comunitat que emergeixen en contextos adversos.

Després de la projecció, tindrà lloc un col·loqui obert al públic per reflexionar sobre drets humans, migracions i diversitat sexual i de gènere.

  • Activitat gratuïta
  • Organitza: Assemblea de Cooperació per la Pau (ACPP) i ACATHI
  • Col·labora: Sant Boi en Positiu TransVIH i l'Ajuntament de Sant Boi