Cinema. Sunu Gaal (El Nostre Caiuc)
Per què tants joves africans somien amb anar-se a Europa?
Són conscients dels perills?
'Sunu Gaal' segueix a joves del Senegal com Mariatou, una noia que lluita per a poder migrar; Árfa, un adolescent pescador; i Aliou, que fa apostes en línia per a finançar el seu viatge.
El documental mostra una joventut conscient del racisme a Europa, del nou colonialisme que saqueja els recursos del seu país, i de la fam de feminisme d'una generació de noies que reclama més llibertat.
En el marc de "Docs per tu" dels Cinemes Can Castellet.
A Can Castellet donem veu a les històries que importen. Docs per Tu és el nostre cicle de documentals dedicat a explorar qüestions socials, política, drets humans i els grans reptes del món actual.
Cada sessió és una finestra oberta a realitats que sovint queden invisibilitzades, amb documentals que ens fan reflexionar, debatre i entendre millor el nostre entorn. Des de la lluita per la justícia climàtica fins als moviments pels drets civils, passant per la geopolítica, les desigualtats socials i els grans dilemes del segle XXI.
Si t’apassiona el cinema que sacseja consciències, Docs per Tu és per a tu!
- Preu: 6€
- Compra d'entrades (Web Cinemes)
- Organitza: Cinemes Can Castellet